kundeservice Blicher Fuglsang

Reklamation

Reklamation

Ved modtagelse af ordren skal varerne kontrolleres. Hvis indholdet er beskadiget, skal du kontakte os med det samme på info@blicherfuglsang.dk eller 7020 8122.

Blicher Fuglsang har en høj kvalitet på varerne. For os er det en faglig stolthed at kunne levere en høj kvalitet.

Desværre kan det ikke helt undgås, at der i enkelte tilfælde kan forekomme fejl på en vare. Det er derfor vigtigt, at varerne tjekkes umiddelbart efter modtagelse.
I henhold til den danske købelov har du 2 års reklamationsret.
Varer, der er beskadiget som følge af fejlagtig brug eller naturlig slitage, er ikke reklamationsberettigede.

Tag halskæder af når du sover.

Husk at tage smykkerne af, så de ikke kommer i vand. Læder og perler kan ikke tåle at være i vand.

Hvis du har en reklamation, bedes du orientere os på info@blicherfuglsang.dk eller 7020 8122

Når du sender reklamationen til os, skal du vedlægge en kopi af din faktura samt en udfyldt returseddel (download returseddel her   )

Det er meget vigtigt, at du grundigt beskriver, hvori reklamationen består – også selvom du har været i kontakt med kontoret enten via mail eller pr. telefon.

Hvis vi vurderer, at reklamationen er berettiget, vil fejlen blive udbedret, eller du vil få tilsendt en ny vare fragtfrit.

Blicher Fuglsang modtager ikke reklamationer sendt pr. efterkrav.
Såfremt dit smykke er reklamationsberettiget og vi ikke har mulighed for at give dig en identisk vare, tilbagebetaler vi dit tilgodehavende til det betalingskort, der blev brugt ved handlen.

 

Reklamationer sendes til:

 BF

Magnoliavej 12 C, st.

5250 Odense SV

Det er i vores interesse, at alle vores kunder får en god oplevelse, når de handler hos Blicher Fuglsang. Hvis du vil læse mere om dine rettigheder vedr. nethandel, kan du se mere på følgende sider.


Forbrugerstyrelse: www.fs.dk
Forbrugerinformation: www.fi.dk
Forbrugerrådet: www.fbr.dk

 

Modtag nyheder, tips og trends før alle andre